Personale cu deficienţă de vedere pot folosi tasta M pentru a accesa meniul de navigatie rapida - acesta le va permite sa acceseze sectiunile cele mai importante ale site-ului folosind doar tastatura. Pentru a accesa o pagina cu o descriere simplificata a site-ului - destinata persoanelor cu dizabilitati cognitive si neurologice - va rugam sa urmati acest link.
Pentru asigurarea interpretului mimico - gestual exista aplicatia "Voci pentru maini" ce poate fi accesat utilizand internetul la adresa: https://www.vocipentrumaini.ro/

Consiliul Judetean Bihor

Direcția generală de asistență socială și protecția copilului

Oradea, str.Feldioarei, nr.13, Tel.0359-409286, 0359-409285, 0259-476371,0259-476372, E-mail. dgaspcbh@rdsor.ro
Ajută-i pe alții să reușească singuri.
Protectia datelor cu caracter personal in cadrul DGASPC Bihor
Romana Magyar English
  Francais Deutch
Comisia de Protectie a Copilului
Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap
Harta Servicii Sociale
Asistenti maternali profesionisti
Adoptii
Donatii si sponsorizari
Documente spre consultare
Anunturi
Sediul Direcția generală de asistență socială și protecția copilului
Telefonul copilului 983

Telefon

Numar unic national de urgenta 119

Mareste fontul
Micsoreaza fontul
 
 
 
BIROul administrativ patrimoniu şi deservire Inapoi

Sef birou – Mihele Maria (tel. Serviciu 0731/137.273, int.125)

Biroul are urmatoarele atributii;
- aprovizionarea cu materiale , consumabile , mijloace fixe , obiecte de invenar, a serviciilor direcţiei ;
- urmăreşte utilizarea şi funcţionarea corespunzătoare a bunurilor din dotare;
- răspunde de respectarea metodologiei de aprovizionare a bunurilor necesare ;
- asigură respectarea condiţiilor pentru efectuarea inventarierii periodice şi anuale şi a casării obiectelor de inventar şi mijloacelor fixe care fac obiectul declasării la nivelul DGASPC BIHOR .
- verifică necesarul de mijloace fixe şi obiecte de inventar pentru direcţie.
- centralizează necesarele lunare şi anuale de consumabile, combustibil, papetarie, etc pentru efectuarea achiziţiilor de catre biroul de specialitate
- urmăreşte întocmirea formelor de predare-primire a bunurilor (note de recepţie).
- urmăreşte întocmirea documentelor privitoare la mişcarea mijloacelor fixe şi obiectelor de inventar(bonuri de consum,de transfer).
-urmăreşte respectarea regulilor de pază şi protecţie a bunurilor.
- asigură funcţionarea mijloacelor de comunicaţie din dotarea unităţii.
- organizează şi asigură efectuarea curăţeniei în birouri şi celelalte încăperi şi spaţii aferente imobilelor administrative,
- tine o evidenţă clară a patrimoniului instituţiei şi colaborează cu serviciile de resort din cadrul Consiliului Judeţean Bihor
- asigură depozitarea şi conservarea echipamentelor , materialelor şi rechizitelor de birou precum şi distribuirea acestora pe servicii şi compartimente.
- coordonează activitatea de arhivare a documentelor la nivelul DGASPC BIHOR.