Personale cu deficienţă de vedere pot folosi tasta M pentru a accesa meniul de navigatie rapida - acesta le va permite sa acceseze sectiunile cele mai importante ale site-ului folosind doar tastatura. Pentru a accesa o pagina cu o descriere simplificata a site-ului - destinata persoanelor cu dizabilitati cognitive si neurologice - va rugam sa urmati acest link.
Pentru asigurarea interpretului mimico - gestual exista aplicatia "Voci pentru maini" ce poate fi accesat utilizand internetul la adresa: https://www.vocipentrumaini.ro/

Consiliul Judetean Bihor

Direcția generală de asistență socială și protecția copilului

Oradea, str.Feldioarei, nr.13, Tel.0359-409286, 0359-409285, 0259-476371,0259-476372, E-mail. dgaspcbh@rdsor.ro
Ajută-i pe alții să reușească singuri.
Protectia datelor cu caracter personal in cadrul DGASPC Bihor
Romana Magyar English
  Francais Deutch
Comisia de Protectie a Copilului
Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap
Harta Servicii Sociale
Asistenti maternali profesionisti
Adoptii
Donatii si sponsorizari
Documente spre consultare
Anunturi
Sediul Direcția generală de asistență socială și protecția copilului
Telefonul copilului 983

Telefon

Numar unic national de urgenta 119

Mareste fontul
Micsoreaza fontul
 
 
 
Serviciul Contabilitate - SALARIZARE, PLANIFICARE BUGETARA SI MANAGEMENT FINANCIAR  
        Serviciul contabilitate-salarizare, planificare bugetară şi management financiar este condus de un contabil şef, şi se compune din Compartimentul salarizare şi management financiar şi Compartimentul contabilitate şi planificare bugetară. Contabilul şef îndrumă, coordonează şi verifică activitatea Compartimentului salarizare şi management financiar şi a Compartimentului contabilitate şi planificare bugetară, şi îndeplineşte şi următoarele atribuţii:
•avizează documentele privind înstrăinarea mijloacelor fixe din patrimoniul Direcţiei generale, altele decât bunurile imobile, prin licitaţie publică organizată în condiţiile legii, spre a fi propuse spre aprobare consiliului judeţean;
•avizează documentele privind concesionarea sau închirierea de bunuri ori servicii de către Direcţie, prin licitaţie publică, organizată în condiţiile legii, spre a fi propuse spre aprobare consiliului judeţean;
•contribuie cu informaţii specifice la proiectul strategiei anuale, pe termen mediu şi lung, de restructurare, organizare şi dezvoltare a sistemului de asistenţă socială şi protecţie a drepturilor copilului;
•elaborează proiectele rapoartelor generale, din punct de vedere economic, privind activitatea de asistenţă socială şi protecţia drepturilor copilului;
•răspunde, împreună cu personalul din subordine, de organizarea şi conducerea contabilităţii, în condiţiile legii, de întocmire a execuţiei bugetare, patrimoniul aflat în administrare, precum şi pentru întocmirea contului anual de execuţie a bugetului Direcţiei generale;
•verifică înregistrarea plăţilor de casă şi a cheltuielilor efective, pe subdiviziunile clasificaţiei bugetare, potrivit bugetului aprobat;
•verifică respectarea normelor contabile şi controlul datelor înregistrate în contabilitate, precum şi păstrarea acestora pe suporturi tehnice;
•verifică întocmirea corectă şi exactitatea datelor din situaţiile financiare trimestriale şi anuale, compuse din bilanţ, cont de execuţie bugetară şi anexe;
•verifică depunerea la organul ierarhic superior, la termenele stabilite, a situaţiilor financiare trimestriale şi anuale;
•verifică conducerea contabilităţii execuţiei bugetului Direcţiei generale potrivit normelor metodologice şi verifică înregistrarea operaţiilor privind drepturile constatate, cheltuielile efectuate, precum şi obligaţiile cu termene legale de plată până la 31 decembrie;
•verifică efectuarea la timp a-operaţiilor de inventariere a patrimoniului Direcţiei;
•verifică activitatea de control financiar preventiv în cadrul Direcţiei, în conformitate cu prevederile legii;
•avizează documentele întocmite în vederea încheierii contractelor economice.