Personale cu deficienţă de vedere pot folosi tasta M pentru a accesa meniul de navigatie rapida - acesta le va permite sa acceseze sectiunile cele mai importante ale site-ului folosind doar tastatura. Pentru a accesa o pagina cu o descriere simplificata a site-ului - destinata persoanelor cu dizabilitati cognitive si neurologice - va rugam sa urmati acest link.
Pentru asigurarea interpretului mimico - gestual exista aplicatia "Voci pentru maini" ce poate fi accesat utilizand internetul la adresa: https://www.vocipentrumaini.ro/

Consiliul Judetean Bihor

Direcția generală de asistență socială și protecția copilului

Oradea, str.Feldioarei, nr.13, Tel.0359-409286, 0359-409285, 0259-476371,0259-476372, E-mail. dgaspcbh@rdsor.ro
Ajută-i pe alții să reușească singuri.
Protectia datelor cu caracter personal in cadrul DGASPC Bihor
Romana Magyar English
  Francais Deutch
Comisia de Protectie a Copilului
Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap
Harta Servicii Sociale
Asistenti maternali profesionisti
Adoptii
Donatii si sponsorizari
Documente spre consultare
Anunturi
Sediul Direcția generală de asistență socială și protecția copilului
Telefonul copilului 983

Telefon

Numar unic national de urgenta 119

Mareste fontul
Micsoreaza fontul
 
 
 
COMPARTIMENT comunicare, registratura, relatii cu publicul SI EVALUARE INITIALA

 

Compartimentul comunicare, registratura, relatii cu publicul și evaluare inițială

Coordonator compartiment: Iancu Dana Mihaela; tel.0259/476371372,  interior 153 - registratură
Atribuţii principale:
• asigură cadrul general pentru informarea şi consilierea directă a cetăţenilor cu privire la demersurile pe care trebuie să le întreprindă în vederea obţinerii unor drepturi, servicii, prestaţii sociale de care pot beneficia, conform legislației din domeniul protecției copilului, familiei, persoanelor singure, persoanelor vârstnice, persoanelor cu handicap, a oricărei persoane aflate în nevoie şi, punerea la dispoziţie a unor formulare tipizate potrivit solicitării acestora;
• preia petitiile (cerere/solicitare, reclamaţie, sesizare sau propunere formulată în scris sau prin poşta electronică de către o persoană sau organizaţie legal constituită) direct din partea petentului, referirile din partea unei alte instituţii publice sau private, sesizările scrise sau telefonice, situațiile de urgență, notificările și autosesizările în domeniul protecției copilului, care confirmă sau infirmă competența Direcției cu propunerea spre soluționare de către serviciile competente;
• comunică în scris petiționarului decizia luată în baza analizării problematicii semnalate;
• stabilește competența direcției în soluționarea cazului care conține situația copilului, așa cum a fost prezentată de petent/sesizant, confirmând sau infirmând astfel, în cel mai scurt timp, existența unui caz pentru sistemul de protecție a copilului;
• îndrumă cetăţenii către compartimentele de specialitate competente din cadrul direcţiei în vederea clarificării aspectelor semnalate;
• acordă informații şi îndrumă părinţii copilului/alte persoane decât membrii familiei/reprezentantul legal, în vedera prevenirii instituţionalizării şi separării copilului de familie;
• îndrumă părinţii/reprezentantul legal către alte instituţii publice sau private, care au atribuţii în rezolvarea problemei semnalate;
• asigură accesul la informațiile de interes public, care se comunică din oficiu de către Direcție, cu respectarea prevederilor Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public.