Personale cu deficienţă de vedere pot folosi tasta M pentru a accesa meniul de navigatie rapida - acesta le va permite sa acceseze sectiunile cele mai importante ale site-ului folosind doar tastatura. Pentru a accesa o pagina cu o descriere simplificata a site-ului - destinata persoanelor cu dizabilitati cognitive si neurologice - va rugam sa urmati acest link.

Consiliul Judetean Bihor

Direcția generală de asistență socială și protecția copilului

Oradea, str.Feldioarei, nr.13, Tel.0359-409285, 0259-476371, E-mail. dgaspcbh@rdsor.ro
Ajută-i pe alții să reușească singuri.
Romana Magyar English
  Francais Deutch
Comisia de Protectie a Copilului
Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap
Harta Servicii Sociale
Asistenti maternali profesionisti
Adoptii
Donatii si sponsorizari
Documente spre consultare
Noutăți
Sediul Direcția generală de asistență socială și protecția copilului
Telefonul copilului 0259/983
Telefon
Mareste fontul
Micsoreaza fontul
 
 
 
TELEFONUL COPILULUI ȘI SEMNALAREA SITUAȚIILOR DE URGENȚĂ

0259/983
Indeplineşte următoarele atribuţii:

  • realizează preluarea semnalărilor telefonice cu privire la situaţiile de abuz, neglijare, exploatare şi a oricăror forme de violenţă asupra copilului, precum şi a celor de violenţă în familie;
  • desfăşoară activităţi de evaluare a nevoilor imediate ale apelantului, riscul şi gravitatea situaţiei de abuz, neglijare, exploatare şi orice formă de violenţă asupra copilului, precum şi a celor de violenţă în familie;
  • desfăşoară activităţi de informare şi promovare a serviciilor oferite în interesul superior al  copiilor expuşi la abuz, neglijare, exploatare şi orice formă de violenţă, precum şi a victimelor violenţei în familie;
  • furnizează beneficiarului informaţii adecvate nevoilor sale şi îl îndrumă către serviciile corespunzătoare;
  • desfăşoară activităţi de asistenţă şi consiliere telefonică pentru depăşirea situaţiilor de criză;
  • dezvolta reţeaua de intervenţie prin informare şi relaţii cu comunitatea;
  • realizează materiale promoţionale adresate comunităţii care să conţină informaţii relevante despre rolul serviciului în comunitate, accesarea lui şi modul de funcţionare;
  • asigură beneficiarului suportul emoţional şi informaţional necesar în condiţii de confidenţialitate în ceea ce priveşte identitatea lui şi situaţia expusă sau semnalată;
  • contactează  telefonic echipa mobilă din cadrul Serviciului de interventie în regim de urgenţă în domeniul asistenţei sociale, căreia îi expune situaţia, pentru a se deplasa în teren în vederea realizării evaluării şi a intervenţiei de urgenţă;